Hoi,

Mijn naam is Kirsten Smolders en ben 11 jaar geleden de waterwereld in gerold. Het geven van zwemlessen aan voornamelijk kinderen ligt me dicht aan het hart.

Enkele jaren geleden ben ik een onderzoek gestart naar de behoeftes van speciale zwemactiviteiten voor kinderen met een beperking, ik noem deze kinderen liever bijzondere kinderen met een bijzondere eigenschap.

Uit dit onderzoek is gebleken dat er onder ouders enorm veel vraag is naar speciale aandacht voor hun kinderen om de zelfredzaamheid in het water te bevorderen. Tijdens de reguliere zwemlessen blijkt dit vaak een groot probleem te zijn, daar ze de speciale aandacht missen die deze kinderen toch nodig hebben.

Na 3 jaar plannen maken en verder dromen, zijn mijn plannen en dromen eindelijk werkelijkheid geworden.

vanaf 8 januari 2009 ga ik zwemactiviteiten aanbieden aan bijzondere kinderen.

Waar? In een klein zwembad in Moergestel (nabij Tilburg) waar de kinderen zich geborgen en veilig voelen.

Mijn uitgangspunt van deze activiteit is: Uitgaan van wat het kind allemaal wél kan, niet van wat het kind niét kan! Zorgen voor zelfvertrouwen en zelfredzaamheid.

Miijn website is in ontwikkeling en volgt zo spoedig mogelijk.

Voor meer informatie over deze activiteiten kunt u me bellen of mailen.

Mvg,

Kirsten Smolders

e-mail: desmollies@kabelfoon.nl

telnr : 013-5052607 / 0621490554