hallo,

mijn dochter heeft waarschijnlijk ook scoriose ze heeft haar linkerkant van de borstkast boller dan de rechterkant en aan de achterzijde de rechterkant boller. ben via het concultatiebureau doorgestuurd naar de kinderarts .ik ben er naar toe gegaan en die heeft haar onderzocht. hij deed heel raar en zij dat hij niets afwijkend aan haar kon zien, zijn letterlijke woorden waren je moet wel heel goed kijken om het te zien.

terwijl ik vind dat je het heel goed kunt zien.

ik ben dus naar huis gestuurd met een gevoel dat niet klopte, ik had het idee dat mijn dochter wel degelijk iets had.

ik ben dus uiteindelijk beland bij de chiropraktor. en die vertelde mij dat hij wel begreep dat ik me zorgen maakte en dat het scoriose was.

ze liep qau ontwikkeling ook achter ze is nu 10 maanden en toen ze 9 maanden was kon ze zich nog niet op haar buik draaien, zitten en kruipen kan ze nu nog niet. hij heeft haar een aantal behandelingen gegeven en haar ontwikkeling gaat als een speer. hij wil haar nu wel geregeld zien omdat ze nu snel groeit en wil kijken hoe de scoriose zich ontwikkeld. ik moet begin dec nog weer naar de kinderarts terug want hij wilde haar ontwikkeling verder wel in de gaten houden. kijken wat hij dan te zeggen heeft.

ik lees bijna niets over scoriose bij baby's mijn vraag is zullen ze ook pijn hebben.

gr monique